Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, aby webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

DOPRAVA

Dopravu zdarma získáte pokud si objednáte zboží v hodnotě 6000 kč včetně DPH (tj. 4959 kč bez DPH). V případě, že bude objednávka nižší než 4959 Kč bez DPH 21%, bude účtováno dopravné (poštovné) ve výši 171.075 Kč bez DPH 21%.

DOPRAVA ZDARMA PLATÍ POUZE PŘI ZASLÁNÍ ZBOŽÍ NA ÚZEMÍ ČESKÉ REPUBLIKY A POKUD U ZBOŽÍ NENÍ UVEDENO JINAK!!!DOPRAVA NA SLOVENSKO SE ÚČTUJE INDIVIDUÁLNĚ DLE VÁHY A OBJEMU ZBOŽÍ - DLE CENÍKŮ PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTI, PŘÍP. ČESKÉ POŠTY.

DOBÍRKA NA SLOVENSKO 60 Kč vč. DPH

Chcete sledovat co se děje s Vaší zásilkou? Můžete zde. Do kolonky zadejte číslo zásilky, které Vám bylo zasláno mailem. Pokud Vám nebylo zasláno, napiště nebo zavolejte. Obratem Vám toto číslo sdělíme.

PLATBA DOBÍRKOU ČR - při objednávce nižší než 4959 Kč bez DPH cena za dobírku 30 Kč bez DPH jinak zdarma - doklad o zaplacení si vyžádejte u řidiče!

Naše zásilky k Vám přepravuje společnost General Parcel Čechy - společnost byla založena v roce 1994 a dnes patří k předním poskytovatelům balíkové logistiky na národní i mezinárodní úrovni. Společně se svojí sesterskou firmou Geis CZ patří mezi největší přepravní a logistické společnosti v České republice. Mateřskou společností obou firem je německá logistická skupina Geis.

 

REKLAMACE

POŠKOZENÍ ZÁSILKY PŘI PŘEPRAVĚ

Veškeré reklamace musí být uplatněny nejpozději do 24 hodin od převzetí od přepravce. Při převzetí si zásilku pečlivě zkontrolujte! Vykazuje-li obal zjevné vady, zásilku převezměte s výhradou, nebo nepřebírejte vůbec!!! Pokud zásilku přeberete bez výhrad, dopravce bere zásilku jako "v pořádku" doručenou, a nelze zásilku zreklamovat.

NESOULAD MEZI FAKTUROVANÝM A SKUTEČNĚ DODANÝM ZBOŽÍM

Pokud zjistíte nesoulad mezi fakturovaným a skutečně dodaným zbožím v druhu, kompletnosti nebo množství, neprodleně nás informujte na telefonu 777 580 440 . Případ okamžitě prověříme a vyřídíme!

Nasledujte nás na Facebooku